mandag den 23. april 2012

Personligt projekt

Ja jeg har været meget i tvivl om jeg skulle lave dette indlæg for jeg er egentligt lidt flov over nogle af disse billeder, og det er lidt personligt, men nu springer jeg ud i det. Jeg har bidt negle i MANGE år, virkelig dårlig vane, men for nogle uger siden nok ca 5 uger siden besluttede jeg at nu skulle det stoppe. her er processen i billeder. 



Ja dette var så udgangspunktet!! Æv æv hvor grimt.


Efter en uges tide.


ca. tre uger.


Ca halvanden måned

.



Er sku lidt stolt af mig selv, håber at den dårlige vane er droppet!

2 kommentarer:

  1. Hvor sejt du alligevel tør vise billederne - vi har vel alle vores dårlige vaner - stort tillykke med at du nu har fået brudt den - og sikke fine negle du nu har fået :)

    Du må ud og forkæle dig selv med en masse fine lakker, så de kan minde dig om ikke at falde i igen ;)

    Faldt lige over din blog på æblemosters blogroll, og har fluks meldt mig som fast læser - glæder mig til at følge med frem over :)

    Kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord, har allerede investeret i en masse neglelak;-) Er glad for at du har lyst til at læse med.

      Louise

      Slet