mandag den 30. januar 2012

Puha



Her er lidt billeder fra en skøn aften. Vi havde venner på besøg. Ungerne så MGP og lavede hule og rutsjebane af en stor papkasse. Det bragte bare så mange minder fra min egen barndom og alle de aften hvor jeg har hyggede hjemme hos mine forældres venner og legede med deres børn det var bare skønt. Nu er det Amalie der får lov at være længe oppe og fjolle, hun havde en fest.

Dagen idag er dog grunden til overskriften. På vej hjem fra arbejde, kørte en bil op bag i vores bil, Amalie var heldigvis ikke med, jeg var alene i bilen og der skete heldigvis ikke så meget. Men det var alligevel en voldsom oplevelse, og jeg sidder med ømme muskler. 

1 kommentar:

  1. Æv Louise :o( Det lyder da bestemt ikke rart. Jeg håber du er ok? Men hvor ser Amalie ud til at hygge sig ;o)

    SvarSlet