lørdag den 29. oktober 2011

Gavelegen.

Idag bankede det på døren, og det var posten, der havde en gave med til mig fra hende her.
I den fine pakke var der dejlige ting til mig fra Karina som havde været inde og søge inspiration på bloggen:-)



Tusind tak Karina for den fine gave. Det skal jeg nok få brugt, og chokoladen er prøvesmagt:-)
Nu er det meningen, at jeg skal sende legen vider ud i blogland og det vil jeg også rigtig gerne, men jeg har set den mange steder rundt omkring og måske er legen nået til vejs ende? (det håber jeg ikke!) Så hvis du er frisk, så smid en kommentar herunder og så sender jeg en gave til dig....og ih hvor er det hyggeligt at få gaver! 

"Reglerne " er enkle:

Jeg skal nu sende en gave retur til gårdejerinden og og hvis du er en af de to første der kommenterer på dette indlæg - ja så sender jeg sørme også en til dig ;0) - herefter sender du en gave til mig og lave et "pakkeleg" indlæg på din blog og så er det din tur til at være gaveuddeler :0)

3 kommentarer:

  1. Super fedt ar du vil være med:-) send din adresse på min mail: peter.louise@profibermail.dk

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt at høre du kunne bruge det :0)
    Rigtig god aften
    KH.

    SvarSlet