tirsdag den 20. september 2011

Noget nyt..




Kan man mon få for mange tusser. Disse skønheder købte jeg idag på posthuset, har sukket over dem hvergang jeg har set dem, idag kom de med hjem. Er det nørdet?


Vi har også prøvet noget andet nyt, en ny opskrift til aften...og ja synes bare aldrig at de mad billeder bliver super gode. men i får alligevel lige et billede.

 Menúen bestod af:
 Kylling paneret med rugmel, og mandler.
  Bønnesalat, med æg, mandler og sennepsdressing. 

Vi skal prøve en masse nye sunde og anderledes opskrifter af den næste tid, så vi kan få udvidet madplanen lidt.

2 kommentarer:

  1. Ja det er nørdet, men det er helt ok :) jeg er heller ikke god til det med mad billeder, så jeg opgiver næsten hver gang.

    SvarSlet
  2. Hvis det er nørdet så er jeg mega nørd :p For jeg har dem i 3 udgaver :) De er rigtig goe - dem bliver du glad for :p

    SvarSlet