lørdag den 24. september 2011

Mig fra A-Z


Fandt lige den blogleg hos hverdagshjem og Hausfrauen. Jeg hopper med på vognene.

A. Age: 30
B. Bed size: 180x200
C. Chore that you hate: at lægge vasketøj sammen og på plads.
D. Dogs: Har altid haft hund, elsker hund. Lige nu har vi den kære dolche fra grækenland. 
E. Essential start to your day: At putte i sofaen med Amalie, har heldigvis næsten altid tid til det da jeg arbejder i SFO og møder stort set kl 10 hverdag. Men eller kan jeg ikke meget før jeg har fået børstede mine tænder.
F. Favorite color: Er i de blå nuancer.
G. Gold or Silver: Guld.
H. Height: 168 cm.
I. Instruments you play(ed): Er desvære ikke musikalsk og spiller ingen instumenter.
J. Job title: Pædagog
K. Kids: Amalie på 2 år og 6 mrd.
L. Live: Horsens i et parcelhus.
M. Mother’s name: Sonja.
N. Nicknames: Lulle og Ise.
O. Overnight hospital stays: Kun da jeg fødte Amalie.
P. Pet peeves: Kan blive meget frustreret over når folk ikke taler pænt til hindanden, kan godt diskuteret elsker det faktisk men bryder mig ikke om når tonen bliver grim eller personlig.
Q. Quote from a movie: Nobody puts Baby in a corner, ELSKER den film, stadigvæk.
R. Right or left handed: Højrehåndet
S. Siblings: En storebror der er 10 år ældre end mig Jan, og så midste jeg desvære min storebror Michael da jeg var tre og han var ni.
T. Time you wake up: Når Amalie vågner, det "plejer" at være ved 7 tiden.
U. Underwear: ja det bruger jeg hverdag:-)
V. Vegetable you hate: Selleri
W. What makes you run late: Blogland, facebook, mails.
X. X-Rays you’ve had: Tænder
Y. Yummy food that you make: Min lassange er specielt god.
Z. Zoo animal: Giraffen.




Mon du skal være med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar