onsdag den 31. august 2011

Min første give away..




Så skyder jeg min første give away afsted, jeg har længe gerne villet lave en give away, men bliver pludselig nervøs for at der ikke er nogen der deltager.... men håber at denne skønne orginale undervisnigs plakat har interesse. (mål ca 110 x 80) Jeg har nu haft bloggen i 1 år, og synes virkelig at det er en berigelse at være en del af blogverden.

Reglerne er enkelte.

1 lod for kommentar og fast læser.
2 lodder for link til min give away. Lån gerne billedet.

Vinderen trækkes onsdag den 7 september, kl 21



28 kommentarer:

  1. Jeg vil meget gerne være med på to lodder, men dit billede vises ikke. Du skal nok forsøge igen.

    SvarSlet
  2. Nu håber jeg at det virker! :-) Dejligt du vil være med.

    SvarSlet
  3. Så smuk den er - den ville jeg elske i mit køkken :)
    Bare et enkelt lod til mig, tak

    Bettina

    SvarSlet
  4. Jeg smider straks et lod i puljen ;o) Tillykke med det første blog-år ;o)

    SvarSlet
  5. Jeg er helt klart også med - 2 lodder :o) Kh

    SvarSlet
  6. Nu er jeg helt klart med på 2 lodder - herligt billede.

    SvarSlet
  7. Jeg vil så gerne vinde, jeg ved lige hvor det skal hænge. Det er da en fantastisk præmie.
    Jeg er selvfølgelig med på 2 lodder

    SvarSlet
  8. Den er vidunderlig! Jeg er helt klart med på begge lodder :)

    SvarSlet
  9. Sikke en dejlig præmie. Er klart med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  10. Har lige fundet din fine blog og smider straks et lod :-) Mette

    SvarSlet
  11. Sikke en fin give away!
    Jeg er med på 1 lod og håber på mit held, da jeg elsker disse plakater...:)
    KH Anne

    SvarSlet
  12. Jeg deltager meget sjældent i giveaways, men å denne vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  13. Nej, en fin plakat, jeg er rigtigt meget på jagt efter sådan en, så kunne da være helt fantastisk at vinde en! Jeg er klart med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  14. Jeg vil rigtig gerne være med - med to lodder :o)

    SvarSlet
  15. Fin plakat - og tillykke med det første år.
    Jeg vil meget gerne smide 1 lod i puljen

    Se evt. også min give away her
    http://mormedmegetmere.blogspot.com/2011/08/en-lykkeligheds-give-away-o.html

    SvarSlet
  16. MUMS en lækker give away, det gør ikke mig noget, hvis der ikke er ret mange der vil deltage, så bliver vinderchancen større!!!

    SvarSlet
  17. Hvor er den bare skøn! Jeg har længe gerne villet have fingre i gamle undervisningsplakater, så håbe-håbe.... To lodder til mig, tak!
    Ps.Måske har du også lyst til at lege med i min give-away?
    http://200procent.blogspot.com/2011/08/give-away-tid.html

    SvarSlet
  18. Hvor er den fint.. Den vil jeg også gerne vinde..
    Smil M (maria_ranch@hotmail.com)

    SvarSlet
  19. Jeg er helt klart med på 2 lodder, den vil passe perfekt herhjemme, har ønsket mig sådan en længe.

    SvarSlet
  20. Snupper lige et lod og håber på det bedste :o)

    SvarSlet
  21. Jeg er 100 med på 2 lodder. Sådan en har jeg ledt længe efter, og hvorfor ikke slå 2 fluer med et smæk ?

    SvarSlet
  22. skøn plakat, 2 lodder til mig:)

    SvarSlet
  23. Jeg er også gerne med på 2 lodder (det er max, ik?) SUPER give away - krydser alt, hvad krydses kan!:)

    SvarSlet
  24. ej hvor er jeg glad jeg endelig kom på blog rundfart igen. Ellers havde jeg overset denne give away. Et lod til mig. Jeg krydser fingre. Den ville være så fin til mit kommende retro kontor med panelvægge.

    SvarSlet
  25. Er først helt tilfældigt kommet forbi din fine blog (via link hos Tina Dalbøge) LIGE NU(!)

    Jeg vil mægtig gerne deltage i din Give Away (med den fantastiske præmie), og håber det er okay - selv om det er i 11. time...!

    Kaster i hvert fald 1 lod i tromlen!

    *SMIL* fra //Lisbet ♥

    SvarSlet
  26. Det er DÆLME en fin plakat. Jeg deltager gerne med 2 lodder :o)
    /Charlotte.

    SvarSlet
  27. Lige hvad jeg har ønsket mig i flere år, krydser alle de finger jeg kan for at jeg vinder ! Hilsen Gitte

    SvarSlet