onsdag den 3. august 2011

Drivhuset..



Tomaterne er så smukke, vi har 10 forskellige sorter!


Vi har kigget og kigget efter om der ikke nok ville komme bare en netmelon, igår fandt jeg den skjult ned bagved potten! Synes at det er fantastisk og glæder mig til at smage den!


Vandmelonen ligger trygt og godt, der er blevet puslet om den, tror snart at den er klar til høstning.



Skønne chilier.


Smukke auberginer, en planter der kan anbefales, den giver et virkelig godt udbytte, er smuk og spændene plante.

Elsker vores drivhus, og er nede og kigge hverdag!

6 kommentarer:

  1. Mummms sikke mange lækre grøntsager og frugter i har ;-)
    Jeg er vild med duften der er i et drivhus.

    Majbritt

    SvarSlet
  2. MUMS, det ser godt ud! Burde få mig et drivhus, men der er vist desværre ikke rigtig plads i min lille have.. Medmindre man ikke skal kunne gå nogle steder... Hmm

    SvarSlet
  3. ja det er bare skønt, kan varmt anbefales. Men det kræver selvfølgelig at man har lidt plads:-)

    SvarSlet
  4. Arj sikke en masse lækre sager, du må virkelig have grønne fingre, for alt ser da ud til at stortrives! Jeg har forsøgt med med at plante tomater mv. i højbed og det ser ud til at virke (mod forventning). I virkeligheden skal der heller ikke så meget til før jeg kategoriserer sådan noget som en succes, det skal bare overleve :o)

    SvarSlet
  5. Ja grønne fingere har jeg vidst efterhånden fået lidt, men tit er det bare at springe ud i det og sørge for vand og gødning, så skal det nok blive godt:-) glæd dig til at smage de hjemmeavlet tomater fed følelse!

    SvarSlet
  6. mums det ser lækkert ud, så godt det står det hele, jeg har også meloner i år for første gang, glæder mig helt vild.

    SvarSlet