onsdag den 20. juli 2011

blogaward.png

Wauw jeg har fået en award tusind tak til fox og jane

Hvad går det så ud på ? Jo, reglerne er: 
  • Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af.
  • Man skal sende awarden  videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere.  Sidst men ikke mindst, skal man svare på 5 følgende spørgsmål :

 1: Hvorfor begyndte jeg at blogge?
Jeg begyndte at blogge for næsten et år siden. Jeg havde igennem længere tid fulgt mange andre blogger! Jeg havde på det tidspunkt en hjemmeside, men synes at den var blevet for kedelig da den stort set handlede om min datter! Jeg ville gerne skabe et forum hvor jeg kunne viser mere af mig selv. Jeg blogger mest for mig selv, og derfor har jeg heller ikke arbejdet særligt fokuseret  på at få mange læser! Men bliver glad hvergang der er en der melder sig som fast læser.
 2: Hvilke blogs følger du ?
RIGTIG RIGTIG mange, og mange af dem har jeg læst i rigtig lang tid, så man føler næsten at man kender dem! De fleste kan i se i blogrollen men jeg må indrømme at der er flere:-)
 3: Favoritfarve?
I boligen turkis. Men hvis det er i forhold til tøj til mig selv, så er det oftes sort!
 4: Favoritfilm?
ELESKER ELSKER film, lige nu er jeg ret vild med twillight og glæder mig til at se den næste i rækken! Men ellers er jeg vild med eventyr film, særlig dem Johnny Depp er med i, og er også ret vild med Tim Burton.
 5: Hvilke lande vil du besøge?
Vi rejser alt for lidt (vi har prioteret huset i en del år nu!) og drømmer om at se en masse lande! Gerne nogle af det store. Thailand, U.S.A og Australien. 
Jeg sender Awarden vider til:
Pernille med brumbasserne.

2 kommentarer:

  1. Mange tak for awarden, jeg er virkelig beæret over at du syntes min blog fortjener en award, jeg siger ja tak g takker mange gange. Jeg har dog modtaget den for nylig, ja og op til flere gange lige efter. Jeg har lavet et indlæg og sendt awarden videre, så jeg vælger denne gang ikke at sende den videre, håber det er ok.

    SvarSlet
  2. Hejsa
    Mange tak for din award :0) Sødt af dig at tænke på mig - jeg nyder også at læse med hos dig.
    Håber på at få lavet et indlæg idag eller imorgen..
    Ha' en skøn dag
    Kram herfra

    SvarSlet