tirsdag den 26. juli 2011

I Love genbrug


Lidt forskellige godter fra de sidste dages tur rundt i genbrugsforretninger!
Vi er igang med at samle ind til Amalies kommende lege køkken og forhåbentlig får hun også et legehus til næste forår!


Plastik kander i skønne farver, dem kan man vel altid bruge til noget.


Lidt stof, en hvid plastik kurv og en plastik beholder med brun låg!


Strygebræt til 10,- Nu skal vi bare finde det rigtige strygehjern.


Fine "undervisningsbøger" måske jeg kan bruge dem til mine elever! 5 kr. stk


Smuk broderet pude. (kæresten hader den!)


Flotte farver, den er mere neon pink end man kan se på billederne.


Altankasse/cykelkurv? til kommende legehus, men mon ikke moren kan finde et sted til den inden:-)


Saltkar, og emalje skål som skal bruges som vask i køkkenet!

Ih tror det bliver fint, lover at opdatere!

2 kommentarer:

  1. Fine sager i har fundet, jeg glæder mig til at se det køkken når det bliver færdig. Jeg leder også efter strygejern, til et bræt jeg havde da jeg selv var barn.

    SvarSlet
  2. Meget lækker pude, som bestemt også kunne få en plads i min sofa (men som heller ikke ikke ville falde i god jord herhjemme :o)

    SvarSlet