lørdag den 4. juni 2011

begavet


Igår var vi ude og nyde det skønne sommervejr, hos nogle venne. Jeg havde ikke fået Amalies sommerhat med, men så var det jo heldigt at værtinden havde syet denne skønhed, som Amalie kunne låne. Da vi skulle hjem, fik Amalie den med hjem som gave. Ih hvor skønt.

Min selvsamme veninde er igang med, at starte sit eget firma op, hvor hun sælger stof. Hun kommer til at forhandle graziela stof. uha jeg var lige oppe og tjekke hendes lager ud...Mums, men skal nok linke og skrive nærmer, når jeg ved mere.

5 kommentarer:

  1. Super skøn sommerhat. Kunne læse på en anden blog du os er fra horsens og ville da lige høre om du synes vi kunne mødes en dag og måske holde en kreadag eller noget? (selvf kun hvis du har lyst og ikke alt for meget om ørerne, jeg synes det kunne være rart at møde nye mennesker i horsens som også er krea.) ;0) Smid mig en mail på d_hejlesen@hotmail.com hvis du har lyst ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  2. Lyder som en skøn ide, har dog ikke lige overskud til at får sat noget igang, men hvis du har tid og lyst skal jeg nok bakke op:-)

    SvarSlet
  3. Bare helt iorden, det var mere en tanke om at det kunne være hyggeligt at møde dig ;0)

    SvarSlet
  4. Synes jeg bestemt også at det kunne være hyggeligt med tøse hygge:-)

    SvarSlet
  5. Har du en mail jeg kan skriv til? ellers må du gerne smide mig en mail hvis du har lyst til at finde en dag ;0)

    SvarSlet