torsdag den 3. marts 2011

Hekse mutter....


Havde egentligt de bedste intentioner om at sy mit eget fastelavns kostume, men men, tiden løb fra mig( måske også ideerne) så jeg har investeret i et hekse kostume, og så tilføjet mine egene små detaljer. Fx, de døde rotter til min heksebryg og sløret på hatten. Jeg har været fornuftig og tænkt at det skulle være noget jeg både kunne bruge til fastelavn og halloween. Ungerne i skolen og SFOén elsker når de voksne er med i "legen" og jeg synes også at det er sjovt.

2 kommentarer:

  1. Godt at se, at der er andre, som synes det er sjovt at deltage i børnenes fest!
    Jeg kom lige til at lægge en rigtig muggen kommentar et sted, fordi 'man' var sur over, at 'man' nu igen skulle trækkes til et dumt arrangement med børnene...
    Øv, godt 'man' blev hjemme, for det kan da ødelægge enhver fest, når nogen er sure...
    Det ser ud til at blive meget festligt, der hvor du kommer frem!! Og lidt uhyggeligt ;)
    Jeg glæder mig til fastelavn i børnehaven i morgen :)
    Hej fra Line

    SvarSlet
  2. Det er jo altid sjovest at deltage, hvem gider at sidde på sidelinjen:-)
    Håber at i havde en god dag i børnehaven.
    Louise

    SvarSlet