torsdag den 27. januar 2011

Wow


Jeg har fået denne award af af to dejlige blog damer Therese og Gårdejerinden Tusind tak, og tusind tak for de søde ord Therese.

Reglerne er:
1. Tag og link tilbage til den person, der tildelte mig.

2. Del 8 ting om mig selv.
3. Give den videre til 8 bloggere, som jeg fornyligt har opdaget.
4. Kontakte de bloggere og fortælle dem om deres priser.

Her er 8 ting om mig:

1: Jeg gik 16 dage over tid med Amalie ( Og var ved at droppe hele projektet, fordi hun ikke ville komme ud, så bad Peter om at pakke alt babylortet på loftet)
2: Vi har en græsk gadehund som vi hentet i kastrup for 4 år siden, han hedder Dolche.
3: Jeg har boet i Rom i et halv år.
4: Da jeg fik lavede huller i ørene som 6 årig, fik jeg kun lavet i det ene øre, fordi jeg synes at det gjorde så ondt. (Et halv år efter fik jeg skudt det andet i..)
5: Jeg drømmer om flere børn.
6: Jeg har midstet en storebror da jeg var 3 år og han var 9 år.
7: Jeg har friet til min kæreste engang, men han sagde nej (Han ville selv fri til mig, jeg venter stadigvæk)
8: jeg har læste samtlige vampyrserie, og elsker twillight serien (Total teenageagtig)

Så er det meningen at jeg skal give awarden vider til 8 andre blogger, men jeg har indtryk af at den har været vidt omkring og den har været hos dem jeg læser med hos, så jeg lader den ligge her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar