søndag den 19. december 2010

pip.

Puha, hvor jeg synes at tiden smutter fra mig. Jeg når ikke det jeg gerne vil og synes ikke at jeg kommer så meget herind som kunne ønske, men jeg kan se at der stille og roligt kommer flere forbi, og det er bare skønt, i må bære over med de sporadiske indlæg. Jeg håber at det kreative får lov at fylde mere efter nytår.
Lige for tiden, nyder vi sneen, varmen fra brændeovnen og at julehygge hjemme. Vi skal holde juleaften herhjemme med min familie og jeg glæder mig rigtig meget. Jeg glæder mig til at se familiens reaktion på deres gaver og så glæder jeg mig rigtig meget til at se hvad Amalie siger til hele juleaften konceptet.

1 kommentar:

  1. Ja, efterhånden er det børnenes reaktion man glæder sig mest til : )
    - og mere tid, ja tak, kan man ønske sig det i julegave?!

    SvarSlet