fredag den 10. december 2010

Omsorgsdag.

Peter og jeg har haft omsorgsdag sammen med Amalie idag. Sikke hyggeligt det har været, vi startet med at tage ud og kælke, det var ikke et kæmpe hit for den lille frøken, men vi fik da et par ture. Mens hun tog en god lang lur, fik mor her lov at hygge med lidt kreative sysler, så de ny indkøbte hama mini perler blev fundet frem, og jeg fik lavede lidt ekstra julepynt, som i kan se på billederne. Jeg er godt tilfreds med resultatet og udtrykket. Vi sluttede dagen med hygge i julebyen, en tur i juletoget og bare tid og overskud til at opleve alle de fine boder i julebyen.

3 kommentarer:

  1. Omsorgsdage er en god opfindelse! Og sikke fint perlepynt!
    -Mette

    SvarSlet
  2. Hej Du.

    Sikken hyggelig blog!! Har meldt mig under fanerne som een af dine faste læser, og vil da gerne invitere dig forbi på min spritnye blog "Rikkes Tankestrejf"
    Hva er der at sige om mig? - 32 årig Mor til tre skønne rollinger ;) på hhv 10 mdr, 4 år og 6 år. Dagplejer, uddannet maler, kreativ, elsker naturen, loppefund, bor i et hus på landet, med en håndfuld høns, katte nullermænd og snobrødsplads i haven.

    Glædelig jul. Hej fra Rikke.

    SvarSlet